Wij staan iedere dag klaar om van jouw vergadering, event of werkdag een succes te maken. And we love it!
Het Seats2Meet concept draait om ontmoeten, samenwerken en kennisdelen op een huiselijke coworking en vergaderlocatie. Als je een vergaderruimte wilt huren, een flexwerkplek zoekt of je netwerk wilt uitbreiden dan biedt Seats2Meet een unieke combinatie van betaalbare zalen, gratis werkplekken (met sociaal kapitaal) en een actieve community van ondernemers en professionals.
Het online Seats2meet Netwerk platform stelt het netwerk in staat om met elkaar in verbinding te komen. Je checkt in op locaties, ziet wie waar werkt, kunt elkaar vragen stellen, content delen in het online magazine 'stories', events organiseren en professionals uit een bepaald vakgebied zoeken en benaderen.
Bij Seats2Meet Den Bosch blijven de flexwerkplekken gratis toegankelijk voor iedereen die openstaat voor kennisdeling en verbinding. Let op: Vanwege de sterk gestegen prijzen van koffie en thee vragen we sinds 2024 een kleine bijdrage van €2 per dag voor onbeperkt koffie en thee. Dit geldt alleen voor de locatie Den Bosch. Zo blijft het concept betaalbaar én gastvrij, en kun je de hele dag genieten van goede koffie en thee tijdens het flexwerken.
Uit onderzoek van de Erasmus Universiteit blijkt dat 1 op de 6 gebruikers via Seats2Meet een betaalde opdracht, baan of zelfs een eigen bedrijf startte.
Seats2Meet Station Den Bosch is één van de grootste en meest huiselijke locaties binnen het Seats2Meet concept. Gevestigd in het Centraal Station van ’s-Hertogenbosch, is deze locatie perfect bereikbaar en ideaal voor iedereen die centraal wil vergaderen, werken of netwerken.
De vergaderzalen liggen rondom het centrale plein van ondernemers en de balie van het Seats2Meet-team. Hierdoor ontstaat een huiselijke sfeer en gebeurt onderlinge interactie heel snel en vanzelf. Je voelt je direct welkom en onderdeel van de community, of je nu komt voor een vergadering, een training of om te flexwerken.
Seats2Meet is actief op tientallen plekken in Nederland en daarbuiten. Elke locatie staat op zich zelf en heeft zijn eigen karakter, community en specialiteit. Tevens zijn alle locaties onderling met elkaar verbonden omdat ze hetzelfde gedachtegoed uitdragen.
Zo kun je altijd een plek vinden die past bij jouw wensen, of je nu wilt vergaderen, flexwerken of netwerken.
Enkele bekende Seats2Meet-locaties:
Internationaal zijn er ook Seats2Meet-locaties, bijvoorbeeld in België, Spanje, en Japan.
Op onze werkplekken op het Plein heten wij ondernemers van harte welkom. Deze werkplekken zijn individueel, wat betekent dat je met behulp van je account een plek kunt reserveren. Als je met twee personen bent, boek dan beiden een plekje. Als je met drie personen bent, dien je een kleine vergaderruimte te boeken tegen betaling. De werkplekken in de lounge zijn (behalve €2 voor de koffie) gratis, je betaalt alleen voor je stoel met Sociaal Kapitaal.
Hierdoor sta je open voor het delen van kennis.
Ronald van der Hoff, founder van Seats2meet vertelt waarom een bezoek aan Seats2meet onverwacht relevant is.
“Bij elke ontmoeting met anderen kun je ontdekken waar je relevant voor elkaar bent. Op een vaste plek binnen een kantoor vind je dit niet. Anders gaan samenwerken is een trend die niet meer te stoppen is in huidige ontwikkelingen in technologie”.
Wil je meer lezen over het Nieuwe Werken, Society 3.0 of andere boeken over ondernemerschap. Deze kun je downloaden.
Wil je zelf een Seats2meet-locatie beginnen, of je bestaande locatie aansluiten bij het netwerk? Dat kan!
Via de landelijke website van Seats2meet.com vind je alle informatie over het aanmelden van je locatie. Je kiest zelf of je een officiële Seats2meet-locatie wilt worden, of een “Inspired by Seats2meet”-locatie, waarbij je profiteert van het netwerk, de technologie en de community, maar je eigen identiteit behoudt.
Je krijgt toegang tot het boekingssysteem - met handleiding, het netwerk van professionals en de kennisdelingstools. Zo draag je bij aan het Seats2meet-ecosysteem en vergroot je de impact van jouw locatie.
Redesign en implementatie met dank aan Bridge Marketing & Helpma