Veelgestelde vragen

Catering

Je gasten verwennen met iets lekkers bij de koffie, een hartige snack of een lekker en gezond lunchbuffet?

AV-middelen

Maak jouw bijeenkomst aantrekkelijker en interactiever met behulp van onze audiovisuele middelen.

Offerte aanvragen

Vraag direct een offerte aan. We maken iedere offerte op maat, zodat je alleen betaalt voor wat je gebruikt.

Toch nog vragen?

Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen? Neem contact met ons op, we gaan graag met je in gesprek!

Vergaderen

Supereenvoudig!

Je kunt onze 10 verschillende zalen boeken op 3 verschillende manieren:

  • Liever niet aan de telefoon? Stuur ons dan een mailtje op info@seats2meetstationdenbosch.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.
  • Zijn jullie met minder dan 10 personen? Geweldig, je kunt dan makkelijk zelf boeken via ons boekingssysteem. Zo simpel is het!
  • Heb je een grotere groep dan 10 personen? Geen probleem! Wij bieden op maat gemaakte oplossingen die perfect passen bij jullie behoeften. Bel ons op 073-6900515 en we maken graag een vrijblijvende offerte op maat voor je.

Wat kost een vergaderruimte bij Seats2meet Den Bosch?

  • We snappen dat je graag wilt weten wat onze zalen kosten. Onze prijzen variëren op basis van verschillende factoren, zoals de dag, het aantal uren en het aantal personen. Maar wees gerust, we helpen je graag verder en stellen een op maat gemaakte offerte voor je op.
  • Er is een prijsverschil bij drukke en minder drukke dagen. Daarbij maakt het uit hoe ver van te voren je een reservering maakt.
  • Om een goed beeld te krijgen van de kosten kun je heel gemakkelijk een proefboeking maken in ons boekingssysteem. Dit geldt voor boekingen tot 10 personen. Vanaf 10 personen maken we graag een vrijblijvende offerte voor je, bel of mail ons dan even.

Unieke algemene voorwaarden

Soms moet je op het laatste moment iets wijzigen, dat begrijpen we en doen onze best om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn. We denken op alle fronten graag met je mee. Onze voorwaarden houden we daarom ook zo beperkt mogelijk. Maar we hebben ze natuurlijk wel. 

Kleine boekingen (tot 10 personen) kun je bij ons gemakkelijk zelf maken via ons systeem. Deze boekingen kun je tot 24 uur van tevoren wijzigen en zelfs annuleren.

Heb je een boeking die voor jou speciaal met zorg samengesteld is, dan gelden de voorwaarden die je in de toegezonden offerte terug kunt vinden. Lees deze daarom dan ook goed, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

En dat kan gewoon

Wij begrijpen dat het soms nodig is om je boeking te wijzigen, bijvoorbeeld omdat er meer of minder mensen komen dan verwacht. Geen probleem! Je kunt tot 24 uur voorafgaand aan de bijeenkomst het aantal deelnemers, cateringopties en AV-middelen aanpassen voor groepen tot 20 personen. Log simpelweg in op de boekingssite met het ontvangen wachtwoord en pas je reservering aan. Natuurlijk staan we ook graag telefonisch of per e-mail voor je klaar om je te helpen.

Voor grotere bijeenkomsten hanteren wij specifieke voorwaarden die vermeld staan in je reserveringsbevestiging.

Houd er rekening mee dat wijzigingen van invloed kunnen zijn op de uiteindelijke prijs. Heb je vragen hierover? Bel ons dan gerust op 073-6900515.

Boeking annuleren?

Hoe fijn is dat! Je staat er niet alleen voor om je evenement of training aan publiek bekend te maken. Wij helpen graag mee want jouw succes is ook ons succes. Zoek daarvoor een vergaderruimte uit die past bij jouw bijeenkomst want sfeer is natuurlijk ook erg bepalend.

Eventcalender

Je kunt jouw bijeenkomst makkelijk zelf plaatsen op de Eventcalender van Seats2meet. Daarmee krijg je groot landelijk bereik. Een andere optie is ons mailen, met een stukje tekst en een foto in hoge resolutie. Wij plaatsen het dan namelijk ook nog op deze website en onze social media kanalen. En nee, het kost je niets.

Hoe plaats ik mijn evenement op de eventcalender?

Dit kun je zelf doen via jouw boeking.

  • Log in in het boekingssysteem.
  • Via Upcoming bookings open je de betreffende boeking.
  • View.
  • Links onder Edit Reservation staat Event kalender. Hier kun je een logo en een korte omschrijving toevoegen.
  • Vergeet ook vooral de link naar je inschrijfpagina en de tags niet te vullen. Dan ben je beter vindbaar.

Kom je er niet uit? Geen paniek! Bel even naar 073 6900515 of mail even. Voeg dan meteen een foto in hoge resolutie en omschrijving van het evenement toe in de bijlage, dan zetten wij het voor je in de eventcalender.

Nieuwsbrief

We geven ook 4 keer per jaar een nieuwsbrief uit. Neem even contact op via de mail, dan plaatsen we jouw stukje graag! Inschrijven voor de nieuwsbrief..

Social media

Wij maken het meest gebruik van LinkedIn,

Onze locatie is rolstoelvriendelijk. Het station van Den Bosch zelf is dat ook. Onze ingang vind je tussen de Hema en de Ako, daar kun je met de lift naar de 4e verdieping.

Er zijn invalideparkeerplaatsen in de parkeergarage en ook bij de diverse ingangen van het station. Vanuit de parkeergarage neem je de lift naar de 2e verdieping en rijd je door naar onze ingang, dat is maar een paar meter van de ingang verwijderd.

Tevens is een invalidentoilet aanwezig.

Wij hanteren hierin unieke voorwaarden

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen, soms zelfs op het laatste moment. Bij ons kun je rekenen op flexibiliteit en een meedenkende aanpak. We hebben weliswaar voorwaarden, maar we houden deze zo beperkt mogelijk.

Kleine boekingen kun je gemakkelijk tot 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren, afhankelijk van de afspraken die we hebben gemaakt. Dit kun je zelf regelen via ons systeem. 

Voor speciale boekingen die speciaal op maat voor jou zijn samengesteld, gelden de voorwaarden die we vermelden in de offerte die we je toesturen. We raden je aan deze voorwaarden goed door te lezen om verrassingen te voorkomen. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op, we denken graag met je mee.

Seats2meet & flexwerken

Vergader-en ontmoetingsconcept

Het faciliteren én verbinden van mensen die onze stoelen gebruiken is onze drijfveer. En dat doen we op veel verschillende manieren.

Je kunt bij ons kiezen uit 10 zeer verschillende vergaderruimtes van 2 tot 130 personen. Wij zijn zelf best trots op onze flexibiliteit dus maak daar ook gebruik van! We denken graag met je mee. Want we willen dat je een fijne dag hebt zonder zorgen.

Boek je een flexwerkplek? Dan vragen we je in ruil hiervoor om jouw kennis (jouw ‘sociaal kapitaal’) met ons waardenetwerk te delen. Dankzij het delen van je kennis ontmoet je anderen en kunnen er nieuwe kansen en mogelijkheden ontstaan.

Alles is gericht op het laten ontstaan van serendipiteit, een mooi woord voor een ontmoeting waar je niet naar op zoek bent maar die wel heel waardevol is

Wij geloven dat wie goed doet, ook goed ontmoet.

Misschien niet altijd direct, maar op termijn zeker. De vorm waarin kan daarbij verschillen. Dit noemen we a-synchrone wederkerigheid.

In dit filmpje vind je meer uitleg over Sociaal Kapitaal

Bekijk de video

Het Seats2meet-concept is niet zomaar een verhuur van vergaderruimtes en werkplekken, maar een concept gebaseerd op het delen van overvloed. Naast het verhuren van stoelen in vergaderzalen delen we ook stoelen met ZZP’ers die gebruikt kunnen worden om te werken of te overleggen. Bij ons hoef je die niet te betalen met geld, maar wel met sociaal kapitaal.
Wat houdt het precies in, waarom werken jullie met sociaal kapitaal en hoe werkt dat dan concreet?

Sociaal kapitaal

Sociaal kapitaal betekent dat je bereid bent jouw kennis en netwerk te delen vanuit jouw eigen overvloed en openstaat voor toevallige ontmoetingen. Bij het boeken van een kosteloze flexplek geef je op welke kennis je hebt en waar je mee bezig bent. Vervolgens maken we via een dashboard inzichtelijk welke kennis/ervaring er op dat moment voorhanden is op de locatie waar je werkt of op één van onze andere Seats2meet-locaties. Zo kunnen we toevallige (relevante) ontmoetingen tussen alle aanwezige ZZP’ers optimaal faciliteren!

Waarom doen wij dit?

Omdat we geloven dat verbinding tussen mensen de belangrijkste voorwaarde is voor een betere toekomst. Met onze Seats2meet-locaties creëren we een omgeving waar verbindingen gelegd kunnen worden en kennis delen en co-creatie als vanzelf ontstaan. Kortom, we laten sociaal kapitaal stromen en delen overvloed.

Heb ik genoeg sociaal kapitaal te bieden en hoe dan?

Iedereen heeft kennis, talenten en een netwerk dat hij kan delen. Open staan om anderen te helpen met jouw kennis, netwerk of talent is voldoende. Haal bijvoorbeeld koffie voor andere ZZP’ers op het plein en maak een praatje, vraag tijdens de lunch aan je buurman of -vrouw waar hij of zij mee bezig is, of doe mee met één van de korte netwerksessies die we regelmatig organiseren. Maar heb je een andere vorm die beter werkt voor jou? Ook dat is prima! Op dagen dat je echt even wil knallen en geen tijd hebt voor sociaal kapitaal, mag je gerust een dag ‘asociaal’ zijn. Maar liever niet te vaak, want dan slaan we samen de plan mis.

Wat bieden wij ZP’ers?

Als dank voor jouw sociaal kapitaal (het delen van jouw kennis en overvloed) faciliteren wij graag een werkplek met wifi en koffie of thee. Wanneer je liever niet betaalt met sociaal kapitaal, dan verwachten we dat je betaalt met monetair kapitaal door een meetingspace te boeken. 

Hoe dan ook, YOU ARE WELCOME!

Maak een account aan en geniet van de voordelen van ons concept.

Naast het verhuren van zalen voor commercieel gebruik is een gezellig lounge. Dit concept is gericht op het laten ontstaan van serendipiteit. Een mooi woord voor een ontmoeting waar je niet naar op zoek bent maar die wel heel waardevol is. En wij geloven dat wie goed doet, ook goed ontmoet. Misschien niet altijd direct, maar op termijn zeker. De vorm waarin kan daarbij verschillen. Dit noemen we a-synchrone wederkerigheid.

snelle wifi  werken & ontmoeten  koffie & thee

Hoe flexwerken bij Seats2meet werkt

We hebben 35 individuele werkplekken op basis van beschikbaarheid*. Dat betekent dat je alleen of met maximaal 1 andere ondernemer daar gebruik van kunt maken. Ben je met 3 of meer personen, dan is het de bedoeling dat je een kleine vergaderruimte huurt, deze ruimtes zijn niet kosteloos.

Je boekt een werkplek op een moment* dat jou schikt via het Paspoort. Je komt naar onze locatie, checkt in via het systeem en zoekt een plekje op ons plein. Je zet je laptop klaar, pakt een kopje koffie en aan de slag! 

* op basis van beschikbaarheid houdt in dat wanneer er geen plekken beschikbaar zijn, je deze ook niet kunt reserveren. Daarom is het belangrijk altijd even vooraf te reserveren om niet voor verrassingen te komen staan!

Denk je dat er een addertje onder het gras zit omdat we dit kosteloos aanbieden? Nee hoor, echt niet. Bekijk hier het verhaal van Ronald van den Hoff, medeoprichter.

Op zoek naar een plek waar je bruisende bedrijven en ondernemers kunt ontmoeten?

Zoek niet verder dan Seats2meet! We hebben alles wat je nodig hebt:

• Een digitale boekingsproces, zodat je snel en gemakkelijk je vergaderlocatie kunt reserveren
• De perfecte locatie voor netwerkbijeenkomsten, seminars en trainingen
• Een thuisbasis voor de hardwerkende ZZP-er die graag wil samenwerken en kennis wil delen met anderen
• Een geweldige kans om je kennis en ervaring te delen en je verbindingen te verbreden met andere bedrijven en ondernemers
• Een plek die deuren opent voor innovatie, verbinding en synergie. Hier zijn de mogelijkheden eindeloos!

Dus waar wacht je nog op? Kom naar Seats2meet en maak kennis met ons bruisende netwerk van bedrijven en ondernemers!

Hoe helpen wij daarbij?

Je maakt een account aan, vult je skills in, upload je een foto en je reserveert je werkplek. De keren daarna kun je daar gewoon snel inloggen en je plek reserveren. Tevens kun je gebruik maken van onze kosteloze lunch, hét moment om met anderen in contact te komen. Op de locatie is zichtbaar welke bedrijven en welke ondernemers op dat moment in huis zijn.

Voor een volledig verzorgde bijeenkomst moet je bij Seats2meet Station Den Bosch zijn!

Seats2Meet Paspoort maakt sociaal kapitaal het nieuwe betaalmiddel

Het S2M Paspoort, jouw account, is een zakelijk management hulpmiddel dat 60.000 professionals in het Seats2meet coworkingnetwerk verbindt, waardoor ons globale gebruikerscollectief kan samenwerken, belangrijke vragen kan stellen en beantwoorden, sociaal kapitaal kan opbouwen en de professionele groei een boost kan geven.

Video-uitleg over het platform

Baanbrekend Platform

Het S2M Paspoort is de ingang tot het baanbrekende en zeer groot Seats2meet platform, om sociaal kapitaal tot professionele en persoonlijke groei van iedereen te transformeren. Het is een goed beveiligde omgeving waar je je data kunnen beheren, reservering en boekingen kunnen maken, volledige toegang tot het S2M Ecosysteem kunnen hebben, je sociaal kapitaal kunnen uitbreiden en met andere professional in het coworkingnetwerk kunnen verbinden. Een bijzondere ombuiging van de AVG dus. #seats2meetkandat.

Het is jouw marketingtool in de Seat2meetcommunity

Het paspoort is meer dan alleen een mogelijkheid om je met andere professionals te verbinden. Je krijgt ook de volledige toegang tot het uitbreidende S2M coworkingecosysteem. Er zijn ’n schat aan zakelijke managementfuncties die voor elk type professional van toepassing kunnen zijn. Hieronder vind je slechts enkele voorbeelden van wat je met het S2M paspoortplatform kunt bereiken:

  • Het Ecosysteem – Het Ecosysteem is een aanpasbare berichtfunctie die gebruikers met een grote hoeveelheid professionals, evenementen, vragen, locaties en content in verbinding brengt. Aan de hand van een AI-gestuurd algoritme worden deze verbindingen op basis van bepaalde profielkennistags gelegd.
  • Door elke dag in te checken word je automatisch op de hoogte gesteld van alle (online) activiteiten die op de locaties plaatsvinden.
  • Alles wat je nodig hebt op één plek – Het paspoort biedt de gebruiker de mogelijkheid om alle aspecten van de S2M ervaring te gebruiken en te beheren. Waaronder profielinformatie, boekingen, vouchers, beoordelingen, vragen en antwoorden en chats. Net als Het Ecosysteem is onze Vragen en Antwoordenfunctie voor elke gebruiker door middel van een AI-gestuurd algoritme geoptimaliseerd.
  • Gemakkelijke toegang tot het S2M Ecosysteem – Door je dagelijkse doelen te delen en automatisch op het platform in te checken, is het gehele S2M ecosysteem via het paspoort maar een klik van de muis verwijderd.
  • Beheer je check-in status en reserveringen – Met het paspoort kunnen gebruikers met één klik bij elke S2M locatie in- en uitchecken en ook de werkplek- en vergaderruimtereserveringen volgen
  • Verdien sociaal kapitaal, verbeter je reputatie – S2M biedt gebruikers de mogelijkheid om flexibele werkplekken met sociaal kapitaal in plaats van monetair kapitaal te boeken. Het paspoort verzamelt in de loop der tijd statistische data en creëert zo een visuele representatie van het sociaal kapitaal dat gebruikers met elkaar uitwisselen. Sociaal kapitaal kan worden opgedaan door vragen van het ecosysteem te beantwoorden of door middel van ontmoetingen met andere professionals.
  • Volledige controle over persoonlijk informatie – Het paspoort verzekert dat gebruikers de volledige controle over hun persoonlijke data en instellingen hebben en voldoet volledig aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Het paspoort revolutioneert nu al de manier waarop professionals in het S2M ecosysteem met elkaar in verbinding staan en hun bedrijven beheren, maar er staat in de nabije toekomst nog meer op de rol. Dit coworkingecosysteem zal alleen maar blijven groeien, waardoor mensen hun data kunnen delen en in andere netwerken verzoeken kunnen indienen.

“Het paspoort zal uitgroeien tot een gedecentraliseerde één-op-één marktplaats, waar persoonlijk data oftewel ‘sociaal kapitaal’ een echt betaalmiddel is” Ronald van den Hoff, co-oprichter van Seats2meet.com.

Dit artikel is geschreven door Tyler Koslow & vertaald door Marc Widdershoven

Wil jij bijdragen aan ons eco-systeem van kennisdeling en tegelijkertijd werken op een flexibele werkplek? Dan ben je bij Seats2meet aan het juiste adres!

Of je nu een Zelfstandig Professional (ZP-er), student of Startup bent, bij ons kun je gebruik maken van onze flexibele werkplekken. En het beste nieuws is: het boeken van je werkplek is super gemakkelijk!

Snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren

Vul gewoon al je gegevens in en upload daarbij je foto. Ja, je leest het goed, een foto is belangrijk! Zo kunnen andere leden jou herkennen en vinden. Dus zorg dat je foto straalt!

Dus waar wacht je nog op? Meld je aan bij Seats2meet en werk mee aan ons eco-systeem van kennisdeling! Boek je werkplek vandaag nog en begin met netwerken en groeien.

Hoe betaal je je werkplek?

Parkeren en bereikbaarheid

Onze locatie is rolstoelvriendelijk. Het station van Den Bosch zelf is dat ook. Onze ingang vind je tussen de Hema en de Ako, daar kun je met de lift naar de 4e verdieping.

Er zijn invalideparkeerplaatsen in de parkeergarage en ook bij de diverse ingangen van het station. Vanuit de parkeergarage neem je de lift naar de 2e verdieping en rijd je door naar onze ingang, dat is maar een paar meter van de ingang verwijderd.

Tevens is een invalidentoilet aanwezig.

Parkeren

Als je met de auto komt, hoef je je geen zorgen te maken over parkeren, want er zijn betaalde parkeerplaatsen onder het station die super dichtbij zijn.

Als je uit de parkeergarage komt, neem je de lift naar de 2e etage. Als je daar uitstapt, kijk dan naar links en zie de Hema, en naast de Hema vind je onze ingang! Neem de lift naar de 4e verdieping en je blijft droog terwijl je naar binnen gaat.

Openbaar vervoer

Als je met het openbaar vervoer komt, hoef je helemaal niet eens na te denken over parkeren. We zitten namelijk op het station zelf in Den Bosch. Dus spring uit de trein en je bent er al bijna!

Minder valide?

Voor onze minder-valide vrienden zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage en bij de verschillende ingangen van het station. Neem de lift naar de 2e verdieping vanuit de parkeergarage en je bent al snel bij onze ingang. Daar vind je ook een invalidentoilet.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen, en ik wens je een geweldige tijd bij Seats2meet in Den Bosch!

Vergaderen

Supereenvoudig!

Je kunt onze 10 verschillende zalen boeken op 3 verschillende manieren:

  • Heb je een grotere groep dan 10 personen? Geen probleem! Bel ons op 073-6900515 en we maken graag een vrijblijvende offerte op maat voor je.
  • Liever niet aan de telefoon? Stuur ons dan een mailtje op info@seats2meetstationdenbosch.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.
  • Zijn jullie met minder dan 10 personen? Geweldig, je kunt dan makkelijk zelf boeken via ons boekingssysteem. Zo simpel is het!
  • Maar als jullie groter zijn dan 10 personen, is het tijd om ons in te schakelen. Wij bieden op maat gemaakte oplossingen die perfect passen bij jullie behoeften. Laat ons je helpen en bel ons vandaag nog!

Wat kost een vergaderruimte bij Seats2meet Den Bosch?

  • We snappen dat je graag wilt weten wat onze zalen kosten. Helaas is het niet zo eenvoudig als het lijkt. Onze prijzen variëren namelijk op basis van verschillende factoren, zoals de dag, het aantal uren en het aantal personen. Maar wees gerust, we helpen je graag verder en stellen een op maat gemaakte offerte voor je op.
  • Er een prijsverschil bij drukke en minder drukke dagen. En maakt het uit hoe ver van te voren je een reservering maakt.
  • Geen vaste prijzen hier! We passen onze tarieven aan op basis van jouw behoeften en wensen. Dus, hoeveel stoelen/deelnemers heb je nodig? En hoeveel uur? Laat het ons weten en wij regelen de rest!
  • Om een goed beeld te krijgen van de kosten kun je heel gemakkelijk een proefboeking maken in ons boekingssysteem. Dit geldt voor boekingen tot 10 personen. Vanaf 10 personen maken we graag een vrijblijvende offerte voor je, bel of mail ons dan even.

Unieke algemene voorwaarden

Soms moet je op het laatste moment iets wijzigen, dat begrijpen we en doen onze best om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn. We denken op alle fronten graag met je mee. Onze voorwaarden houden we daarom ook zo beperkt mogelijk. Maar we hebben ze natuurlijk wel. 

Kleine boekingen (tot 10 personen) kun je bij ons gemakkelijk zelf maken via ons systeem. Deze boekingen kun je tot 24 uur van tevoren wijzigen en zelfs annuleren.

Heb je een boeking die voor jou speciaal met zorg samengesteld is, dan gelden de voorwaarden die je in de toegezonden offerte terug kunt vinden. Lees deze daarom dan ook goed, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

En dat kan gewoon

Wij begrijpen dat het soms nodig is om je boeking te wijzigen, bijvoorbeeld omdat er meer of minder mensen komen dan verwacht. Geen probleem! Je kunt tot 24 uur voorafgaand aan de bijeenkomst het aantal deelnemers, cateringopties en AV-middelen aanpassen voor groepen tot 20 personen. Log simpelweg in op de boekingssite met het ontvangen wachtwoord en pas je reservering aan. Natuurlijk staan we ook graag telefonisch of per e-mail voor je klaar om je te helpen.

Voor grotere bijeenkomsten hanteren wij specifieke voorwaarden die vermeld staan in je reserveringsbevestiging.

Houd er rekening mee dat wijzigingen van invloed kunnen zijn op de uiteindelijke prijs. Heb je vragen hierover? Bel ons dan gerust op 073-6900515.

Boeking annuleren?

Hoe fijn is dat! Je staat er niet alleen voor om je evenement of training aan publiek bekend te maken. Wij helpen graag mee want jouw succes is ook ons succes. Zoek daarvoor een vergaderruimte uit die past bij jouw bijeenkomst want sfeer is natuurlijk ook erg bepalend.

Eventcalender

Je kunt jouw bijeenkomst makkelijk zelf plaatsen op de Eventcalender van Seats2meet. Daarmee krijg je groot landelijk bereik. Een andere optie is ons mailen, met een stukje tekst en een foto in hoge resolutie. Wij plaatsen het dan namelijk ook nog op deze website en onze social media kanalen. En nee, het kost je niets.

Hoe plaats ik mijn evenement op de eventcalender?

Dit kun je zelf doen via jouw boeking.

  • Log in in het boekingssysteem.
  • Via Upcoming bookings open je de betreffende boeking.
  • View.
  • Links onder Edit Reservation staat Event kalender. Hier kun je een logo en een korte omschrijving toevoegen.
  • Vergeet ook vooral de link naar je inschrijfpagina en de tags niet te vullen. Dan ben je beter vindbaar.

Kom je er niet uit? Geen paniek! Bel even naar 073 6900515 of mail even. Voeg dan meteen een foto in hoge resolutie en omschrijving van het evenement toe in de bijlage, dan zetten wij het voor je in de eventcalender.

Nieuwsbrief

We geven ook 4 keer per jaar een nieuwsbrief uit. Neem even contact op via de mail, dan plaatsen we jouw stukje graag! Inschrijven voor de nieuwsbrief..

Social media

Wij maken het meest gebruik van LinkedIn,

Onze locatie is rolstoelvriendelijk. Het station van Den Bosch zelf is dat ook. Onze ingang vind je tussen de Hema en de Ako, daar kun je met de lift naar de 4e verdieping.

Er zijn invalideparkeerplaatsen in de parkeergarage en ook bij de diverse ingangen van het station. Vanuit de parkeergarage neem je de lift naar de 2e verdieping en rijd je door naar onze ingang, dat is maar een paar meter van de ingang verwijderd.

Tevens is een invalidentoilet aanwezig.

Wij hanteren hierin unieke voorwaarden

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen, soms zelfs op het laatste moment. Bij ons kun je rekenen op flexibiliteit en een meedenkende aanpak. We hebben weliswaar voorwaarden, maar we houden deze zo beperkt mogelijk.

Kleine boekingen kun je gemakkelijk tot 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren, afhankelijk van de afspraken die we hebben gemaakt. Dit kun je zelf regelen via ons systeem. 

Voor speciale boekingen die speciaal op maat voor jou zijn samengesteld, gelden de voorwaarden die we vermelden in de offerte die we je toesturen. We raden je aan deze voorwaarden goed door te lezen om verrassingen te voorkomen. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op, we denken graag met je mee.

Seats2meet & flexwerken

Vergader-en ontmoetingsconcept

Het faciliteren én verbinden van mensen die onze stoelen gebruiken is onze drijfveer. En dat doen we op veel verschillende manieren.

Je kunt bij ons kiezen uit 10 zeer verschillende vergaderruimtes van 2 tot 130 personen. Wij zijn zelf best trots op onze flexibiliteit dus maak daar ook gebruik van! We denken graag met je mee. Want we willen dat je een fijne dag hebt zonder zorgen.

Boek je een flexwerkplek? Dan vragen we je in ruil hiervoor om jouw kennis (jouw ‘sociaal kapitaal’) met ons waardenetwerk te delen. Dankzij het delen van je kennis ontmoet je anderen en kunnen er nieuwe kansen en mogelijkheden ontstaan.

Alles is gericht op het laten ontstaan van serendipiteit, een mooi woord voor een ontmoeting waar je niet naar op zoek bent maar die wel heel waardevol is

Wij geloven dat wie goed doet, ook goed ontmoet.

Misschien niet altijd direct, maar op termijn zeker. De vorm waarin kan daarbij verschillen. Dit noemen we a-synchrone wederkerigheid.

In dit filmpje vind je meer uitleg over Sociaal Kapitaal

Bekijk de video

Het Seats2meet-concept is niet zomaar een verhuur van vergaderruimtes en werkplekken, maar een concept gebaseerd op het delen van overvloed. Naast het verhuren van stoelen in vergaderzalen delen we ook stoelen met ZZP’ers die gebruikt kunnen worden om te werken of te overleggen. Bij ons hoef je die niet te betalen met geld, maar wel met sociaal kapitaal.
Wat houdt het precies in, waarom werken jullie met sociaal kapitaal en hoe werkt dat dan concreet?

Sociaal kapitaal

Sociaal kapitaal betekent dat je bereid bent jouw kennis en netwerk te delen vanuit jouw eigen overvloed en openstaat voor toevallige ontmoetingen. Bij het boeken van een kosteloze flexplek geef je op welke kennis je hebt en waar je mee bezig bent. Vervolgens maken we via een dashboard inzichtelijk welke kennis/ervaring er op dat moment voorhanden is op de locatie waar je werkt of op één van onze andere Seats2meet-locaties. Zo kunnen we toevallige (relevante) ontmoetingen tussen alle aanwezige ZZP’ers optimaal faciliteren!

Waarom doen wij dit?

Omdat we geloven dat verbinding tussen mensen de belangrijkste voorwaarde is voor een betere toekomst. Met onze Seats2meet-locaties creëren we een omgeving waar verbindingen gelegd kunnen worden en kennis delen en co-creatie als vanzelf ontstaan. Kortom, we laten sociaal kapitaal stromen en delen overvloed.

Heb ik genoeg sociaal kapitaal te bieden en hoe dan?

Iedereen heeft kennis, talenten en een netwerk dat hij kan delen. Open staan om anderen te helpen met jouw kennis, netwerk of talent is voldoende. Haal bijvoorbeeld koffie voor andere ZZP’ers op het plein en maak een praatje, vraag tijdens de lunch aan je buurman of -vrouw waar hij of zij mee bezig is, of doe mee met één van de korte netwerksessies die we regelmatig organiseren. Maar heb je een andere vorm die beter werkt voor jou? Ook dat is prima! Op dagen dat je echt even wil knallen en geen tijd hebt voor sociaal kapitaal, mag je gerust een dag ‘asociaal’ zijn. Maar liever niet te vaak, want dan slaan we samen de plan mis.

Wat bieden wij ZP’ers?

Als dank voor jouw sociaal kapitaal (het delen van jouw kennis en overvloed) faciliteren wij graag een werkplek met wifi en koffie of thee. Wanneer je liever niet betaalt met sociaal kapitaal, dan verwachten we dat je betaalt met monetair kapitaal door een meetingspace te boeken. 

Hoe dan ook, YOU ARE WELCOME!

Maak een account aan en geniet van de voordelen van ons concept.

Naast het verhuren van zalen voor commercieel gebruik is een gezellig lounge. Dit concept is gericht op het laten ontstaan van serendipiteit. Een mooi woord voor een ontmoeting waar je niet naar op zoek bent maar die wel heel waardevol is. En wij geloven dat wie goed doet, ook goed ontmoet. Misschien niet altijd direct, maar op termijn zeker. De vorm waarin kan daarbij verschillen. Dit noemen we a-synchrone wederkerigheid.

snelle wifi  werken & ontmoeten  koffie & thee

Hoe flexwerken bij Seats2meet werkt

We hebben 35 individuele werkplekken op basis van beschikbaarheid*. Dat betekent dat je alleen of met maximaal 1 andere ondernemer daar gebruik van kunt maken. Ben je met 3 of meer personen, dan is het de bedoeling dat je een kleine vergaderruimte huurt, deze ruimtes zijn niet kosteloos.

Je boekt een werkplek op een moment* dat jou schikt via het Paspoort. Je komt naar onze locatie, checkt in via het systeem en zoekt een plekje op ons plein. Je zet je laptop klaar, pakt een kopje koffie en aan de slag! 

* op basis van beschikbaarheid houdt in dat wanneer er geen plekken beschikbaar zijn, je deze ook niet kunt reserveren. Daarom is het belangrijk altijd even vooraf te reserveren om niet voor verrassingen te komen staan!

Denk je dat er een addertje onder het gras zit omdat we dit kosteloos aanbieden? Nee hoor, echt niet. Bekijk hier het verhaal van Ronald van den Hoff, medeoprichter.

Op zoek naar een plek waar je bruisende bedrijven en ondernemers kunt ontmoeten?

Zoek niet verder dan Seats2meet! We hebben alles wat je nodig hebt:

• Een digitale boekingsproces, zodat je snel en gemakkelijk je vergaderlocatie kunt reserveren
• De perfecte locatie voor netwerkbijeenkomsten, seminars en trainingen
• Een thuisbasis voor de hardwerkende ZZP-er die graag wil samenwerken en kennis wil delen met anderen
• Een geweldige kans om je kennis en ervaring te delen en je verbindingen te verbreden met andere bedrijven en ondernemers
• Een plek die deuren opent voor innovatie, verbinding en synergie. Hier zijn de mogelijkheden eindeloos!

Dus waar wacht je nog op? Kom naar Seats2meet en maak kennis met ons bruisende netwerk van bedrijven en ondernemers!

Hoe helpen wij daarbij?

Je maakt een account aan, vult je skills in, upload je een foto en je reserveert je werkplek. De keren daarna kun je daar gewoon snel inloggen en je plek reserveren. Tevens kun je gebruik maken van onze kosteloze lunch, hét moment om met anderen in contact te komen. Op de locatie is zichtbaar welke bedrijven en welke ondernemers op dat moment in huis zijn.

|Voor een volledig verzorgde bijeenkomst moet je bij Seats2meet Station Den Bosch zijn!

Seats2Meet Paspoort maakt sociaal kapitaal het nieuwe betaalmiddel

Het S2M Paspoort, jouw account, is een zakelijk management hulpmiddel dat 60.000 professionals in het Seats2meet coworkingnetwerk verbindt, waardoor ons globale gebruikerscollectief kan samenwerken, belangrijke vragen kan stellen en beantwoorden, sociaal kapitaal kan opbouwen en de professionele groei een boost kan geven.

Video-uitleg over het platform

Baanbrekend Platform

Het S2M Paspoort is de ingang tot het baanbrekende en zeer groot Seats2meet platform, om sociaal kapitaal tot professionele en persoonlijke groei van iedereen te transformeren. Het is een goed beveiligde omgeving waar je je data kunnen beheren, reservering en boekingen kunnen maken, volledige toegang tot het S2M Ecosysteem kunnen hebben, je sociaal kapitaal kunnen uitbreiden en met andere professional in het coworkingnetwerk kunnen verbinden. Een bijzondere ombuiging van de AVG dus. #seats2meetkandat.

Het is jouw marketingtool in de Seat2meetcommunity

Het paspoort is meer dan alleen een mogelijkheid om je met andere professionals te verbinden. Je krijgt ook de volledige toegang tot het uitbreidende S2M coworkingecosysteem. Er zijn ’n schat aan zakelijke managementfuncties die voor elk type professional van toepassing kunnen zijn. Hieronder vind je slechts enkele voorbeelden van wat je met het S2M paspoortplatform kunt bereiken:

  • Het Ecosysteem – Het Ecosysteem is een aanpasbare berichtfunctie die gebruikers met een grote hoeveelheid professionals, evenementen, vragen, locaties en content in verbinding brengt. Aan de hand van een AI-gestuurd algoritme worden deze verbindingen op basis van bepaalde profielkennistags gelegd.
  • Door elke dag in te checken wordt je automatisch op de hoogte gesteld van alle (online) activiteiten die op de locaties plaatsvinden.
  • Alles wat je nodig hebt op één plek – Het paspoort biedt de gebruiker de mogelijkheid om alle aspecten van de S2M ervaring te gebruiken en te beheren. Waaronder profielinformatie, boekingen, vouchers, beoordelingen, vragen en antwoorden en chats. Net als Het Ecosysteem is onze Vragen en Antwoordenfunctie voor elke gebruiker door middel van een AI-gestuurd algoritme geoptimaliseerd.
  • Gemakkelijke toegang tot het S2M Ecosysteem – Door je dagelijkse doelen te delen en automatisch op het platform in te checken, is het gehele S2M ecosysteem via het paspoort maar een klik van de muis verwijderd.
  • Beheer je check-in status en reserveringen – Met het paspoort kunnen gebruikers met één klik bij elke S2M locatie in- en uitchecken en ook de werkplek- en vergaderruimtereserveringen volgen
  • Verdien sociaal kapitaal, verbeter je reputatie – S2M biedt gebruikers de mogelijkheid om flexibele werkplekken met sociaal kapitaal in plaats van monetair kapitaal te boeken. Het paspoort verzamelt in de loop der tijd statistische data en creëert zo een visuele representatie van het sociaal kapitaal dat gebruikers met elkaar uitwisselen. Sociaal kapitaal kan worden opgedaan door vragen van het ecosysteem te beantwoorden of door middel van ontmoetingen met andere professionals.
  • Volledige controle over persoonlijk informatie – Het paspoort verzekert dat gebruikers de volledige controle over hun persoonlijke data en instellingen hebben en voldoet volledig aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Het paspoort revolutioneert nu al de manier waarop professionals in het S2M ecosysteem met elkaar in verbinding staan en hun bedrijven beheren, maar er staat in de nabije toekomst nog meer op de rol. In 2019 is Seats2meet van plan om het S2M paspoort in de blokketen te integreren, waardoor het een waar gedecentraliseerd ecosysteem wordt met gedeeld eigendom van alle gebruikers. En dit coworkingecosysteem zal alleen maar blijven groeien, waardoor mensen hun data kunnen delen en in andere netwerken verzoeken kunnen indienen.
“Het paspoort zal uitgroeien tot een gedecentraliseerde één-op-één marktplaats, waar persoonlijk data oftewel ‘sociaal kapitaal’ een echt betaalmiddel is” Ronald van den Hoff, co-oprichter van Seats2meet.com.

Dit artikel is geschreven door Tyler Koslow & vertaald door Marc Widdershoven

Wil jij bijdragen aan ons eco-systeem van kennisdeling en tegelijkertijd werken op een flexibele werkplek? Dan ben je bij Seats2meet aan het juiste adres!

Of je nu een Zelfstandig Professional (ZP-er), student of Startup bent, bij ons kun je gebruik maken van onze flexibele werkplekken. En het beste nieuws is: het boeken van je werkplek is super gemakkelijk!

Snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren

Vul gewoon al je gegevens in en upload daarbij je foto. Ja, je leest het goed, een foto is belangrijk! Zo kunnen andere leden jou herkennen en vinden. Dus zorg dat je foto straalt!

Dus waar wacht je nog op? Meld je aan bij Seats2meet en werk mee aan ons eco-systeem van kennisdeling! Boek je werkplek vandaag nog en begin met netwerken en groeien.

Hoe betaal je je werkplek?

Parkeren en bereikbaarheid

Onze locatie is rolstoelvriendelijk. Het station van Den Bosch zelf is dat ook. Onze ingang vind je tussen de Hema en de Ako, daar kun je met de lift naar de 4e verdieping.

Er zijn invalideparkeerplaatsen in de parkeergarage en ook bij de diverse ingangen van het station. Vanuit de parkeergarage neem je de lift naar de 2e verdieping en rijd je door naar onze ingang, dat is maar een paar meter van de ingang verwijderd.

Tevens is een invalidentoilet aanwezig.

Parkeren

Als je met de auto komt, hoef je je geen zorgen te maken over parkeren, want er zijn betaalde parkeerplaatsen onder het station die super dichtbij zijn.

Als je uit de parkeergarage komt, neem je de lift naar de 2e etage. Als je daar uitstapt, kijk dan naar links en zie de Hema, en naast de Hema vind je onze ingang! Neem de lift naar de 4e verdieping en je blijft droog terwijl je naar binnen gaat.

Openbaar vervoer

Als je met het openbaar vervoer komt, hoef je helemaal niet eens na te denken over parkeren. We zitten namelijk op het station zelf in Den Bosch. Dus spring uit de trein en je bent er al bijna!

Minder valide?

Voor onze minder-valide vrienden zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage en bij de verschillende ingangen van het station. Neem de lift naar de 2e verdieping vanuit de parkeergarage en je bent al snel bij onze ingang. Daar vind je ook een invalidentoilet.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen, en ik wens je een geweldige tijd bij Seats2meet in Den Bosch!

Redesign en implementatie met dank aan Bridge Marketing & Helpma

Offerte aanvragen voor Vergaderzaal Verder Veelgestelde vragen

Om een zo passend mogelijke offerte te maken, is het fijn als wij precies weten wat je nodig hebt. We zijn je graag van dienst door e.e.a. in een zaal voor je aan te passen.

Heb je meerdere ruimtes nodig?
Gewenste extra zaal
Welke AV middelen kunnen we voor je klaarzetten?
Kunnen wij je blij maken met een hapje of een drankje?

Onbeperkt diverse soorten koffie,thee en water zijn bij de prijs inbegrepen.