Veelgestelde vragen

Vind snel antwoorden op de meest gestelde vragen over Seats2meet Den Bosch

Zijn er parkeerplaatsen voor minder validen?

Ja. Voor minder-validen zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage en bij de verschillende ingangen van het station. Neem de lift naar de 2e verdieping vanuit de parkeergarage en je bent al snel bij onze ingang. Daar vind je ook een invalidentoilet.

Waar kun je parkeren bij Seats2meet?

Als je met de auto komt, hoef je je geen zorgen te maken over parkeren, want er zijn betaalde parkeerplaatsen onder het station die super dichtbij zijn. Ook in de buurt van het station zijn voldoende parkeerplaatsen. Wel allemaal betaald en zeker niet goedkoop. Wij hebben helaas geen uitrijkaarten of kortingskaarten. Daarna vind je ons […]

Hoe ontmoet ik anderen bij Seats2meet?

Op zoek naar een plek waar je bruisende bedrijven en ondernemers kunt ontmoeten? Zoek niet verder dan Seats2meet! We hebben alles wat je nodig hebt: Hoe helpen wij daarbij? Je maakt een account aan, vult je skills in, upload je een foto en je reserveert je werkplek. De keren daarna kun je daar gewoon snel […]

Hoe flexwerken bij Seats2meet werkt

We hebben 35 individuele werkplekken op basis van beschikbaarheid*. Dat betekent dat je alleen of met maximaal 1 andere ondernemer daar gebruik van kunt maken. Ben je met 3 of meer personen, dan is het de bedoeling dat je een kleine vergaderruimte huurt, deze ruimtes zijn dan weer niet kosteloos. Je boekt een werkplek op […]

Wat biedt Seats2meet ondernemers?

Als dank voor jouw sociaal kapitaal (het delen van jouw kennis en overvloed) faciliteren wij graag een werkplek met wifi en koffie of thee. Wanneer je liever niet betaalt met sociaal kapitaal, dan verwachten we dat je betaalt met monetair kapitaal door een meetingspace te boeken.  Hoe dan ook, YOU ARE WELCOME! Maak een account […]

Heb ik genoeg sociaal kapitaal te bieden en hoe dan?

Iedereen heeft kennis, talenten en een netwerk dat hij kan delen. Open staan om anderen te helpen met jouw kennis, netwerk of talent is voldoende. Haal bijvoorbeeld koffie voor andere ZZP’ers op het plein en maak een praatje, vraag tijdens de lunch aan je buurman of -vrouw waar hij of zij mee bezig is, of […]

Waarom deel Seats2meet overvloed?

Waarom doen wij dit? Omdat we geloven dat verbinding tussen mensen de belangrijkste voorwaarde is voor een betere toekomst. Met onze Seats2meet-locaties creëren we een omgeving waar verbindingen gelegd kunnen worden en kennis delen en co-creatie als vanzelf ontstaan. Kortom, we laten sociaal kapitaal stromen en delen overvloed.

Wat is Sociaal Kapitaal?

Het Seats2meet-concept is niet zomaar een verhuur van vergaderruimtes en werkplekken, maar een concept gebaseerd op het delen van overvloed. Naast het verhuren van stoelen in vergaderzalen delen we ook stoelen met ZZP’ers die gebruikt kunnen worden om te werken of te overleggen. Bij ons hoef je die niet te betalen met geld, maar wel […]

Wat is het verdienmodel van Seats2meet?

Wij zijn geen gesubsidieerd bedrijf, we moeten zelf onze broek ophouden. Het verdienmodel zit in de verhuur van onze vergaderruimtes. Het Plein, waar de ondernemers werken, hebben wij daar speciaal voor ingericht. Omdat we geloven in het delen van overvloed. En daarom zijn die werkplekken gratis. Je betaalt alleen voor onbeperkt koffie en thee. Zit […]

Zijn de werkplekken gratis?

In principe zijn alle werkplekken van Seats2meet.com gratis. Echter kunnen locaties zelf bepalen of ze een bedrag vragen voor bijvoorbeeld koffie. Bij Seats2meet Station Den Bosch vragen we €2 voor onbeperkt koffie gedurende de hele dag. Dit zijn wij genoodzaakt te doen door de enorm gestegen prijzen van de koffie en ook van de huur. […]

Hoe plaats ik mijn evenement op de eventcalender?

Dit kun je zelf doen via jouw boeking. Kom je er niet uit? Geen paniek! Bel even naar 073 6900515 of mail even. Voeg dan meteen een foto in hoge resolutie en omschrijving van het evenement toe in de bijlage, dan zetten wij het voor je in de eventcalender.

Wil je extra bekendheid voor je evenement?

Hoe fijn is dat! Je staat er niet alleen voor om je evenement of training aan publiek bekend te maken. Wij helpen graag mee want jouw succes is ook ons succes. Zoek daarvoor een vergaderruimte uit die past bij jouw bijeenkomst want sfeer is natuurlijk ook erg bepalend. Eventcalender Je kunt jouw bijeenkomst makkelijk zelf […]

Hoe wijzig je een boeking?

Je kunt tot 24 uur van te voren een boeking wijzigen. Je logt in op je account en klik dan op Mijn Reserveringen. Laat ook een notitie achter zodat de medewerkers van de locatie een melding krijgen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Soms moet je op het laatste moment iets wijzigen, dat begrijpen we en doen onze best om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn. We denken op alle fronten graag met je mee. Onze voorwaarden houden we daarom ook zo beperkt mogelijk. Maar we hebben ze natuurlijk wel.  Kleine boekingen (tot 10 personen) kun je bij […]

Wat kost een vergaderruimte bij Seats2meet Den Bosch?

We snappen dat je graag wilt weten wat onze zalen kosten. Onze prijzen variëren op basis van verschillende factoren, zoals de dag, het aantal uren en het aantal personen. Maar wees gerust, we helpen je graag verder en stellen een op maat gemaakte offerte voor je op. Er is een prijsverschil bij drukke en minder […]

Een ruimte voor een grotere groep dan 10 personen?

Geen probleem! Wij bieden op maat gemaakte oplossingen die perfect passen bij jullie behoeften. Bel ons op 073-6900515 en we maken graag een vrijblijvende offerte op maat voor je.

Voor hoeveel personen kan ik zelf reserveren?

Zijn jullie met minder dan 10 personen? Geweldig, je kunt dan makkelijk zelf boeken via ons boekingssysteem. Zo simpel is het!

Ik wil niet online boeken, wat kan ik dan doen?

Stuur ons dan een mailtje op info@seats2meetstationdenbosch.nl of bel 073 690 0515 en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Kan ik de locatie eerst komen bekijken?

Ja, we geven graag een rondleiding. Maak hiervoor een afspraak via het contactformulier of telefonisch.

Hoe snel ontvang ik een offerte?

Meestal ontvang je binnen één werkdag een offerte op maat. Kun je niet wachten, bel ons dan gewoon. Want een beller is sneller.

Kan ik dieetwensen doorgeven?

Natuurlijk! Geef je dieetwensen of allergieën door bij je reservering, dan houden wij daar rekening mee.

Zijn er stille werkplekken beschikbaar?

Niet echt. Mocht je ineens even tussendoor moeten bellen, vraag het ons, dan kijken we of we een plekje in een van eventueel leegstaande vergaderzalen voor je hebben. Hoe zien de werkplekken eruit?

Kan ik met een team komen werken?

Voor teams tot 2 personen kun je flexplekken reserveren. Met meer personen raden we aan een vergaderruimte te boeken. En neem vooral ook gezellig wat te lunchen mee.

Hoe werkt het reserveren van een flexplek?

Je reserveert eenvoudig een werkplek via het reserveringssysteem van Seats2meet Landelijk. Sinds de enorme prijsstijgingen van huur, koffie en energie zijn wij op de locatie Den Bosch, sinds mei genoodzaakt €2 te vragen voor bijdrage in deze kosten. Daarnaast werkt het Seats2meet zo dat je betaalt met sociaal kapitaal: je deelt kennis en netwerk met […]

Zijn er mogelijkheden voor hybride of online events?

Ja, we bieden faciliteiten voor hybride bijeenkomsten en kunnen ondersteunen met livestreams of videovergaderen.

Helpen jullie mee met de organisatie van het evenement?

Ja, ons team denkt graag mee over de opzet, techniek, catering en logistiek. Daarnaast is het mogelijk jouw evenement via de landelijke Seats2meet website bekendheid te geven. Als je een account hebt aangemaakt, wijst het zich daarna vanzelf wel verder.

Kan ik bij jullie een evenement organiseren?

Absoluut! Wij bieden ruimte voor congressen, netwerkborrels, presentaties en andere zakelijke evenementen tot 120 personen.

Mag ik eigen catering meenemen?

Nee, want in principe verzorgen wij alle catering voor reserveringen van de vergaderruimtes. Heb je speciale wensen of dieetbeperkingen? Laat het ons weten, dan denken we graag mee.Onze lunches scoren altijd erg goed, dus ook voor jou zit er altijd wat lekkers bij. Voor onze werkplekken is het zelfs wel de bedoeling dat je je […]

Is het mogelijk om op korte termijn een ruimte te boeken?

Ja, last-minute reserveringen zijn mogelijk, mits er beschikbaarheid is. Neem telefonisch contact op voor de snelste service.

Kan ik meerdere zalen tegelijk boeken?

Ja, het is mogelijk om meerdere zalen te reserveren voor bijvoorbeeld break-out sessies. Geef dit aan bij je aanvraag.

Welke faciliteiten zijn inbegrepen bij het huren van een vergaderruimte?

Standaard is natuurlijk onze snelle en stabiele wifi. En je kunt de hele dag onbeperkt gebruik maken van ons koffie- en thee arrangement. Daarmee kun je de prijs laag houden. Wil je een ledscherm of een flipover dan geef je dat aan bij de reserveringsopties. Op die manier betaal je enkel voor dat wat je […]

Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren?

Je kunt eenvoudig online een vergaderruimte boeken via het reserveringssysteem. Voor groepen groter dan 10 personen kun je ook een offerte aanvragen. Je kunt zelf je reservering volledig bewerken. Dat is handig, toch?

Is de locatie rolstoeltoegankelijk?

Ja, onze locatie is rolstoeltoegankelijk, maar helaas hebben wij geen invalidentoilet. Geef het gerust aan bij je reservering als je extra ondersteuning nodig hebt.

Kan ik zomaar binnenlopen voor een werkplek?

Nee, niet zomaar. Omdat je deel uitmaakt van een landelijk netwerk is jouw zichtbaarheid online belangrijk voor het maken van verbindingen. Dus reserveer online jouw werkplekje. Op deze pagina lees je daar meer over.

Hoe bereik ik Seats2Meet Station Den Bosch?

Onze locatie bevindt zich in het Centraal Station van ’s-Hertogenbosch. Je loopt vanaf het perron zo naar binnen. De ingang zit tussen de HEMA en de AKO. Je pakt daar de lift naar de 4e etage. Kom je met de auto? Er zijn diverse betaalde parkeermogelijkheden in de buurt. Wij raden altijd aan om met […]

Wat is Seats2Meet Station Den Bosch?

Seats2Meet Station Den Bosch is een inspirerende locatie in het hart van Den Bosch, direct in het Centraal Station. Je kunt hier terecht voor vergaderingen, trainingen, evenementen en flexibele werkplekken. Deze locatie is een van de vele uit het waardenetwerk van Seats2meet.com.

Zijn er parkeerplaatsen voor minder validen?

Ja. Voor minder-validen zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage en bij de verschillende ingangen van het station. Neem de lift naar de 2e verdieping vanuit de parkeergarage en je bent al snel bij onze ingang. Daar vind je ook een invalidentoilet.

Waar kun je parkeren bij Seats2meet?

Als je met de auto komt, hoef je je geen zorgen te maken over parkeren, want er zijn betaalde parkeerplaatsen onder het station die super dichtbij zijn. Ook in de buurt van het station zijn voldoende parkeerplaatsen. Wel allemaal betaald en zeker niet goedkoop. Wij hebben helaas geen uitrijkaarten of kortingskaarten. Daarna vind je ons […]

Hoe ontmoet ik anderen bij Seats2meet?

Op zoek naar een plek waar je bruisende bedrijven en ondernemers kunt ontmoeten? Zoek niet verder dan Seats2meet! We hebben alles wat je nodig hebt: Hoe helpen wij daarbij? Je maakt een account aan, vult je skills in, upload je een foto en je reserveert je werkplek. De keren daarna kun je daar gewoon snel […]

Hoe flexwerken bij Seats2meet werkt

We hebben 35 individuele werkplekken op basis van beschikbaarheid*. Dat betekent dat je alleen of met maximaal 1 andere ondernemer daar gebruik van kunt maken. Ben je met 3 of meer personen, dan is het de bedoeling dat je een kleine vergaderruimte huurt, deze ruimtes zijn dan weer niet kosteloos. Je boekt een werkplek op […]

Wat biedt Seats2meet ondernemers?

Als dank voor jouw sociaal kapitaal (het delen van jouw kennis en overvloed) faciliteren wij graag een werkplek met wifi en koffie of thee. Wanneer je liever niet betaalt met sociaal kapitaal, dan verwachten we dat je betaalt met monetair kapitaal door een meetingspace te boeken.  Hoe dan ook, YOU ARE WELCOME! Maak een account […]

Waarom deel Seats2meet overvloed?

Waarom doen wij dit? Omdat we geloven dat verbinding tussen mensen de belangrijkste voorwaarde is voor een betere toekomst. Met onze Seats2meet-locaties creëren we een omgeving waar verbindingen gelegd kunnen worden en kennis delen en co-creatie als vanzelf ontstaan. Kortom, we laten sociaal kapitaal stromen en delen overvloed.

Wat is Sociaal Kapitaal?

Het Seats2meet-concept is niet zomaar een verhuur van vergaderruimtes en werkplekken, maar een concept gebaseerd op het delen van overvloed. Naast het verhuren van stoelen in vergaderzalen delen we ook stoelen met ZZP’ers die gebruikt kunnen worden om te werken of te overleggen. Bij ons hoef je die niet te betalen met geld, maar wel […]

Wat is het verdienmodel van Seats2meet?

Wij zijn geen gesubsidieerd bedrijf, we moeten zelf onze broek ophouden. Het verdienmodel zit in de verhuur van onze vergaderruimtes. Het Plein, waar de ondernemers werken, hebben wij daar speciaal voor ingericht. Omdat we geloven in het delen van overvloed. En daarom zijn die werkplekken gratis. Je betaalt alleen voor onbeperkt koffie en thee. Zit […]

Zijn de werkplekken gratis?

In principe zijn alle werkplekken van Seats2meet.com gratis. Echter kunnen locaties zelf bepalen of ze een bedrag vragen voor bijvoorbeeld koffie. Bij Seats2meet Station Den Bosch vragen we €2 voor onbeperkt koffie gedurende de hele dag. Dit zijn wij genoodzaakt te doen door de enorm gestegen prijzen van de koffie en ook van de huur. […]

Wil je extra bekendheid voor je evenement?

Hoe fijn is dat! Je staat er niet alleen voor om je evenement of training aan publiek bekend te maken. Wij helpen graag mee want jouw succes is ook ons succes. Zoek daarvoor een vergaderruimte uit die past bij jouw bijeenkomst want sfeer is natuurlijk ook erg bepalend. Eventcalender Je kunt jouw bijeenkomst makkelijk zelf […]

Hoe wijzig je een boeking?

Je kunt tot 24 uur van te voren een boeking wijzigen. Je logt in op je account en klik dan op Mijn Reserveringen. Laat ook een notitie achter zodat de medewerkers van de locatie een melding krijgen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Soms moet je op het laatste moment iets wijzigen, dat begrijpen we en doen onze best om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn. We denken op alle fronten graag met je mee. Onze voorwaarden houden we daarom ook zo beperkt mogelijk. Maar we hebben ze natuurlijk wel.  Kleine boekingen (tot 10 personen) kun je bij […]

Wat kost een vergaderruimte bij Seats2meet Den Bosch?

We snappen dat je graag wilt weten wat onze zalen kosten. Onze prijzen variëren op basis van verschillende factoren, zoals de dag, het aantal uren en het aantal personen. Maar wees gerust, we helpen je graag verder en stellen een op maat gemaakte offerte voor je op. Er is een prijsverschil bij drukke en minder […]

Voor hoeveel personen kan ik zelf reserveren?

Zijn jullie met minder dan 10 personen? Geweldig, je kunt dan makkelijk zelf boeken via ons boekingssysteem. Zo simpel is het!

Ik wil niet online boeken, wat kan ik dan doen?

Stuur ons dan een mailtje op info@seats2meetstationdenbosch.nl of bel 073 690 0515 en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Kan ik de locatie eerst komen bekijken?

Ja, we geven graag een rondleiding. Maak hiervoor een afspraak via het contactformulier of telefonisch.

Hoe snel ontvang ik een offerte?

Meestal ontvang je binnen één werkdag een offerte op maat. Kun je niet wachten, bel ons dan gewoon. Want een beller is sneller.

Kan ik dieetwensen doorgeven?

Natuurlijk! Geef je dieetwensen of allergieën door bij je reservering, dan houden wij daar rekening mee.

Hoe werkt het reserveren van een flexplek?

Je reserveert eenvoudig een werkplek via het reserveringssysteem van Seats2meet Landelijk. Sinds de enorme prijsstijgingen van huur, koffie en energie zijn wij op de locatie Den Bosch, sinds mei genoodzaakt €2 te vragen voor bijdrage in deze kosten. Daarnaast werkt het Seats2meet zo dat je betaalt met sociaal kapitaal: je deelt kennis en netwerk met […]

Helpen jullie mee met de organisatie van het evenement?

Ja, ons team denkt graag mee over de opzet, techniek, catering en logistiek. Daarnaast is het mogelijk jouw evenement via de landelijke Seats2meet website bekendheid te geven. Als je een account hebt aangemaakt, wijst het zich daarna vanzelf wel verder.

Kan ik bij jullie een evenement organiseren?

Absoluut! Wij bieden ruimte voor congressen, netwerkborrels, presentaties en andere zakelijke evenementen tot 120 personen.

Mag ik eigen catering meenemen?

Nee, want in principe verzorgen wij alle catering voor reserveringen van de vergaderruimtes. Heb je speciale wensen of dieetbeperkingen? Laat het ons weten, dan denken we graag mee.Onze lunches scoren altijd erg goed, dus ook voor jou zit er altijd wat lekkers bij. Voor onze werkplekken is het zelfs wel de bedoeling dat je je […]

Is het mogelijk om op korte termijn een ruimte te boeken?

Ja, last-minute reserveringen zijn mogelijk, mits er beschikbaarheid is. Neem telefonisch contact op voor de snelste service.

Kan ik meerdere zalen tegelijk boeken?

Ja, het is mogelijk om meerdere zalen te reserveren voor bijvoorbeeld break-out sessies. Geef dit aan bij je aanvraag.

Welke faciliteiten zijn inbegrepen bij het huren van een vergaderruimte?

Standaard is natuurlijk onze snelle en stabiele wifi. En je kunt de hele dag onbeperkt gebruik maken van ons koffie- en thee arrangement. Daarmee kun je de prijs laag houden. Wil je een ledscherm of een flipover dan geef je dat aan bij de reserveringsopties. Op die manier betaal je enkel voor dat wat je […]

Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren?

Je kunt eenvoudig online een vergaderruimte boeken via het reserveringssysteem. Voor groepen groter dan 10 personen kun je ook een offerte aanvragen. Je kunt zelf je reservering volledig bewerken. Dat is handig, toch?

Is de locatie rolstoeltoegankelijk?

Ja, onze locatie is rolstoeltoegankelijk, maar helaas hebben wij geen invalidentoilet. Geef het gerust aan bij je reservering als je extra ondersteuning nodig hebt.

Kan ik zomaar binnenlopen voor een werkplek?

Nee, niet zomaar. Omdat je deel uitmaakt van een landelijk netwerk is jouw zichtbaarheid online belangrijk voor het maken van verbindingen. Dus reserveer online jouw werkplekje. Op deze pagina lees je daar meer over.

Hoe bereik ik Seats2Meet Station Den Bosch?

Onze locatie bevindt zich in het Centraal Station van ’s-Hertogenbosch. Je loopt vanaf het perron zo naar binnen. De ingang zit tussen de HEMA en de AKO. Je pakt daar de lift naar de 4e etage. Kom je met de auto? Er zijn diverse betaalde parkeermogelijkheden in de buurt. Wij raden altijd aan om met […]

Wat is Seats2Meet Station Den Bosch?

Seats2Meet Station Den Bosch is een inspirerende locatie in het hart van Den Bosch, direct in het Centraal Station. Je kunt hier terecht voor vergaderingen, trainingen, evenementen en flexibele werkplekken. Deze locatie is een van de vele uit het waardenetwerk van Seats2meet.com.

Zijn er parkeerplaatsen voor minder validen?

Ja. Voor minder-validen zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage en bij de verschillende ingangen van het station. Neem de lift naar de 2e verdieping vanuit de parkeergarage en je bent al snel bij onze ingang. Daar vind je ook een invalidentoilet.

Waar kun je parkeren bij Seats2meet?

Als je met de auto komt, hoef je je geen zorgen te maken over parkeren, want er zijn betaalde parkeerplaatsen onder het station die super dichtbij zijn. Ook in de buurt van het station zijn voldoende parkeerplaatsen. Wel allemaal betaald en zeker niet goedkoop. Wij hebben helaas geen uitrijkaarten of kortingskaarten. Daarna vind je ons […]

Hoe ontmoet ik anderen bij Seats2meet?

Op zoek naar een plek waar je bruisende bedrijven en ondernemers kunt ontmoeten? Zoek niet verder dan Seats2meet! We hebben alles wat je nodig hebt: Hoe helpen wij daarbij? Je maakt een account aan, vult je skills in, upload je een foto en je reserveert je werkplek. De keren daarna kun je daar gewoon snel […]

Wat is het verdienmodel van Seats2meet?

Wij zijn geen gesubsidieerd bedrijf, we moeten zelf onze broek ophouden. Het verdienmodel zit in de verhuur van onze vergaderruimtes. Het Plein, waar de ondernemers werken, hebben wij daar speciaal voor ingericht. Omdat we geloven in het delen van overvloed. En daarom zijn die werkplekken gratis. Je betaalt alleen voor onbeperkt koffie en thee. Zit […]

Hoe plaats ik mijn evenement op de eventcalender?

Dit kun je zelf doen via jouw boeking. Kom je er niet uit? Geen paniek! Bel even naar 073 6900515 of mail even. Voeg dan meteen een foto in hoge resolutie en omschrijving van het evenement toe in de bijlage, dan zetten wij het voor je in de eventcalender.

Wil je extra bekendheid voor je evenement?

Hoe fijn is dat! Je staat er niet alleen voor om je evenement of training aan publiek bekend te maken. Wij helpen graag mee want jouw succes is ook ons succes. Zoek daarvoor een vergaderruimte uit die past bij jouw bijeenkomst want sfeer is natuurlijk ook erg bepalend. Eventcalender Je kunt jouw bijeenkomst makkelijk zelf […]

Hoe wijzig je een boeking?

Je kunt tot 24 uur van te voren een boeking wijzigen. Je logt in op je account en klik dan op Mijn Reserveringen. Laat ook een notitie achter zodat de medewerkers van de locatie een melding krijgen.

Wat kost een vergaderruimte bij Seats2meet Den Bosch?

We snappen dat je graag wilt weten wat onze zalen kosten. Onze prijzen variëren op basis van verschillende factoren, zoals de dag, het aantal uren en het aantal personen. Maar wees gerust, we helpen je graag verder en stellen een op maat gemaakte offerte voor je op. Er is een prijsverschil bij drukke en minder […]

Een ruimte voor een grotere groep dan 10 personen?

Geen probleem! Wij bieden op maat gemaakte oplossingen die perfect passen bij jullie behoeften. Bel ons op 073-6900515 en we maken graag een vrijblijvende offerte op maat voor je.

Kan ik de locatie eerst komen bekijken?

Ja, we geven graag een rondleiding. Maak hiervoor een afspraak via het contactformulier of telefonisch.

Hoe snel ontvang ik een offerte?

Meestal ontvang je binnen één werkdag een offerte op maat. Kun je niet wachten, bel ons dan gewoon. Want een beller is sneller.

Zijn er mogelijkheden voor hybride of online events?

Ja, we bieden faciliteiten voor hybride bijeenkomsten en kunnen ondersteunen met livestreams of videovergaderen.

Helpen jullie mee met de organisatie van het evenement?

Ja, ons team denkt graag mee over de opzet, techniek, catering en logistiek. Daarnaast is het mogelijk jouw evenement via de landelijke Seats2meet website bekendheid te geven. Als je een account hebt aangemaakt, wijst het zich daarna vanzelf wel verder.

Kan ik bij jullie een evenement organiseren?

Absoluut! Wij bieden ruimte voor congressen, netwerkborrels, presentaties en andere zakelijke evenementen tot 120 personen.

Mag ik eigen catering meenemen?

Nee, want in principe verzorgen wij alle catering voor reserveringen van de vergaderruimtes. Heb je speciale wensen of dieetbeperkingen? Laat het ons weten, dan denken we graag mee.Onze lunches scoren altijd erg goed, dus ook voor jou zit er altijd wat lekkers bij. Voor onze werkplekken is het zelfs wel de bedoeling dat je je […]

Is het mogelijk om op korte termijn een ruimte te boeken?

Ja, last-minute reserveringen zijn mogelijk, mits er beschikbaarheid is. Neem telefonisch contact op voor de snelste service.

Kan ik meerdere zalen tegelijk boeken?

Ja, het is mogelijk om meerdere zalen te reserveren voor bijvoorbeeld break-out sessies. Geef dit aan bij je aanvraag.

Welke faciliteiten zijn inbegrepen bij het huren van een vergaderruimte?

Standaard is natuurlijk onze snelle en stabiele wifi. En je kunt de hele dag onbeperkt gebruik maken van ons koffie- en thee arrangement. Daarmee kun je de prijs laag houden. Wil je een ledscherm of een flipover dan geef je dat aan bij de reserveringsopties. Op die manier betaal je enkel voor dat wat je […]

Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren?

Je kunt eenvoudig online een vergaderruimte boeken via het reserveringssysteem. Voor groepen groter dan 10 personen kun je ook een offerte aanvragen. Je kunt zelf je reservering volledig bewerken. Dat is handig, toch?

Zijn er parkeerplaatsen voor minder validen?

Ja. Voor minder-validen zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage en bij de verschillende ingangen van het station. Neem de lift naar de 2e verdieping vanuit de parkeergarage en je bent al snel bij onze ingang. Daar vind je ook een invalidentoilet.

Hoe ontmoet ik anderen bij Seats2meet?

Op zoek naar een plek waar je bruisende bedrijven en ondernemers kunt ontmoeten? Zoek niet verder dan Seats2meet! We hebben alles wat je nodig hebt: Hoe helpen wij daarbij? Je maakt een account aan, vult je skills in, upload je een foto en je reserveert je werkplek. De keren daarna kun je daar gewoon snel […]

Hoe flexwerken bij Seats2meet werkt

We hebben 35 individuele werkplekken op basis van beschikbaarheid*. Dat betekent dat je alleen of met maximaal 1 andere ondernemer daar gebruik van kunt maken. Ben je met 3 of meer personen, dan is het de bedoeling dat je een kleine vergaderruimte huurt, deze ruimtes zijn dan weer niet kosteloos. Je boekt een werkplek op […]

Wat biedt Seats2meet ondernemers?

Als dank voor jouw sociaal kapitaal (het delen van jouw kennis en overvloed) faciliteren wij graag een werkplek met wifi en koffie of thee. Wanneer je liever niet betaalt met sociaal kapitaal, dan verwachten we dat je betaalt met monetair kapitaal door een meetingspace te boeken.  Hoe dan ook, YOU ARE WELCOME! Maak een account […]

Heb ik genoeg sociaal kapitaal te bieden en hoe dan?

Iedereen heeft kennis, talenten en een netwerk dat hij kan delen. Open staan om anderen te helpen met jouw kennis, netwerk of talent is voldoende. Haal bijvoorbeeld koffie voor andere ZZP’ers op het plein en maak een praatje, vraag tijdens de lunch aan je buurman of -vrouw waar hij of zij mee bezig is, of […]

Waarom deel Seats2meet overvloed?

Waarom doen wij dit? Omdat we geloven dat verbinding tussen mensen de belangrijkste voorwaarde is voor een betere toekomst. Met onze Seats2meet-locaties creëren we een omgeving waar verbindingen gelegd kunnen worden en kennis delen en co-creatie als vanzelf ontstaan. Kortom, we laten sociaal kapitaal stromen en delen overvloed.

Wat is Sociaal Kapitaal?

Het Seats2meet-concept is niet zomaar een verhuur van vergaderruimtes en werkplekken, maar een concept gebaseerd op het delen van overvloed. Naast het verhuren van stoelen in vergaderzalen delen we ook stoelen met ZZP’ers die gebruikt kunnen worden om te werken of te overleggen. Bij ons hoef je die niet te betalen met geld, maar wel […]

Wat is het verdienmodel van Seats2meet?

Wij zijn geen gesubsidieerd bedrijf, we moeten zelf onze broek ophouden. Het verdienmodel zit in de verhuur van onze vergaderruimtes. Het Plein, waar de ondernemers werken, hebben wij daar speciaal voor ingericht. Omdat we geloven in het delen van overvloed. En daarom zijn die werkplekken gratis. Je betaalt alleen voor onbeperkt koffie en thee. Zit […]

Zijn de werkplekken gratis?

In principe zijn alle werkplekken van Seats2meet.com gratis. Echter kunnen locaties zelf bepalen of ze een bedrag vragen voor bijvoorbeeld koffie. Bij Seats2meet Station Den Bosch vragen we €2 voor onbeperkt koffie gedurende de hele dag. Dit zijn wij genoodzaakt te doen door de enorm gestegen prijzen van de koffie en ook van de huur. […]

Zijn er stille werkplekken beschikbaar?

Niet echt. Mocht je ineens even tussendoor moeten bellen, vraag het ons, dan kijken we of we een plekje in een van eventueel leegstaande vergaderzalen voor je hebben. Hoe zien de werkplekken eruit?

Kan ik met een team komen werken?

Voor teams tot 2 personen kun je flexplekken reserveren. Met meer personen raden we aan een vergaderruimte te boeken. En neem vooral ook gezellig wat te lunchen mee.

Hoe werkt het reserveren van een flexplek?

Je reserveert eenvoudig een werkplek via het reserveringssysteem van Seats2meet Landelijk. Sinds de enorme prijsstijgingen van huur, koffie en energie zijn wij op de locatie Den Bosch, sinds mei genoodzaakt €2 te vragen voor bijdrage in deze kosten. Daarnaast werkt het Seats2meet zo dat je betaalt met sociaal kapitaal: je deelt kennis en netwerk met […]

Mag ik eigen catering meenemen?

Nee, want in principe verzorgen wij alle catering voor reserveringen van de vergaderruimtes. Heb je speciale wensen of dieetbeperkingen? Laat het ons weten, dan denken we graag mee.Onze lunches scoren altijd erg goed, dus ook voor jou zit er altijd wat lekkers bij. Voor onze werkplekken is het zelfs wel de bedoeling dat je je […]

Kan ik zomaar binnenlopen voor een werkplek?

Nee, niet zomaar. Omdat je deel uitmaakt van een landelijk netwerk is jouw zichtbaarheid online belangrijk voor het maken van verbindingen. Dus reserveer online jouw werkplekje. Op deze pagina lees je daar meer over.

Hoe plaats ik mijn evenement op de eventcalender?

Dit kun je zelf doen via jouw boeking. Kom je er niet uit? Geen paniek! Bel even naar 073 6900515 of mail even. Voeg dan meteen een foto in hoge resolutie en omschrijving van het evenement toe in de bijlage, dan zetten wij het voor je in de eventcalender.

Wil je extra bekendheid voor je evenement?

Hoe fijn is dat! Je staat er niet alleen voor om je evenement of training aan publiek bekend te maken. Wij helpen graag mee want jouw succes is ook ons succes. Zoek daarvoor een vergaderruimte uit die past bij jouw bijeenkomst want sfeer is natuurlijk ook erg bepalend. Eventcalender Je kunt jouw bijeenkomst makkelijk zelf […]

Zijn er mogelijkheden voor hybride of online events?

Ja, we bieden faciliteiten voor hybride bijeenkomsten en kunnen ondersteunen met livestreams of videovergaderen.

Helpen jullie mee met de organisatie van het evenement?

Ja, ons team denkt graag mee over de opzet, techniek, catering en logistiek. Daarnaast is het mogelijk jouw evenement via de landelijke Seats2meet website bekendheid te geven. Als je een account hebt aangemaakt, wijst het zich daarna vanzelf wel verder.

Kan ik bij jullie een evenement organiseren?

Absoluut! Wij bieden ruimte voor congressen, netwerkborrels, presentaties en andere zakelijke evenementen tot 120 personen.

Hoe wijzig je een boeking?

Je kunt tot 24 uur van te voren een boeking wijzigen. Je logt in op je account en klik dan op Mijn Reserveringen. Laat ook een notitie achter zodat de medewerkers van de locatie een melding krijgen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Soms moet je op het laatste moment iets wijzigen, dat begrijpen we en doen onze best om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn. We denken op alle fronten graag met je mee. Onze voorwaarden houden we daarom ook zo beperkt mogelijk. Maar we hebben ze natuurlijk wel.  Kleine boekingen (tot 10 personen) kun je bij […]

Een ruimte voor een grotere groep dan 10 personen?

Geen probleem! Wij bieden op maat gemaakte oplossingen die perfect passen bij jullie behoeften. Bel ons op 073-6900515 en we maken graag een vrijblijvende offerte op maat voor je.

Kan ik de locatie eerst komen bekijken?

Ja, we geven graag een rondleiding. Maak hiervoor een afspraak via het contactformulier of telefonisch.

Hoe snel ontvang ik een offerte?

Meestal ontvang je binnen één werkdag een offerte op maat. Kun je niet wachten, bel ons dan gewoon. Want een beller is sneller.

Kan ik dieetwensen doorgeven?

Natuurlijk! Geef je dieetwensen of allergieën door bij je reservering, dan houden wij daar rekening mee.

Mag ik eigen catering meenemen?

Nee, want in principe verzorgen wij alle catering voor reserveringen van de vergaderruimtes. Heb je speciale wensen of dieetbeperkingen? Laat het ons weten, dan denken we graag mee.Onze lunches scoren altijd erg goed, dus ook voor jou zit er altijd wat lekkers bij. Voor onze werkplekken is het zelfs wel de bedoeling dat je je […]

Toch nog vragen?

Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen? Neem contact met ons op, we gaan graag met je in gesprek!

Redesign en implementatie met dank aan Bridge Marketing & Helpma

Offerte aanvragen voor Veelgestelde vragen

Om een zo passend mogelijke offerte te maken, is het fijn als wij precies weten wat je nodig hebt. We zijn je graag van dienst door e.e.a. in een zaal voor je aan te passen.

Heb je meerdere ruimtes nodig?
Gewenste extra zaal
Welke AV middelen kunnen we voor je klaarzetten?
Kunnen wij je blij maken met een hapje of een drankje?

Onbeperkt diverse soorten koffie,thee en water zijn bij de prijs inbegrepen.